حفاظ شاخ گوزنی | لیست قیمت 10 بهمن ماه 1402

حفاظ شاخ گوزنی (deer wall spikes) یا نرده شاخ گوزنی از کاربردی‌ و پرطرفدار ترین محافظ‌ها می‌باشد که با توجه به قیمت مناسب می‌توان این محصول را تهیه کرد.

تماس جهت دریافت لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار، رزرو بازدید یا مشاوره رایگان

09107500473


نرده شاخ گوزنی محافظی است که می‌توان به آسانی آن را بر روی انواع دیوار‌ها نصب نمود.
به سبب طراحی که این محصول دارد، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است.

توجه

تمامی نرده‌های شاخ گوزنی کاوه کمپانی دارای 5 سال گارانتی معتبر می‌باشد.

لیست قیمت حصار شاخ گوزنی تراکم 24 ردیف تاریخ 10 بهمن 1402

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی 10 بهمن 1402 تراکم 24 ردیف

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر327
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر348
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر369
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر390
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر412
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر434
برای اطلاع از حفاظ شاخ گوزنی تراکم 24 ردیف قیمت 10 بهمن ماه 1402 به جدول بالا مراجعه کنید.

حفاظ شاخ گوزنی را می‌توان برای تمام ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا دارای طراحی انعطاف پذیری است.
نکته قابل توجه در رابطه با محافظ شاخ گوزن این است که مناسب بودن قیمت نرده شاخ گوزنی این امکان را فراهم آورده است تا برای خریداران کاملا مناسب و به صرفه باشد.

  • رنگ تمامی حفاظ های شاخ گوزنی کاوه کمپانی بصورت رنگ کوره ای (الکترواستاتیک) پوشش فام درجه یک می باشد.
  • جوش استفاده شده در تمامی محافظ های شاخ گوزنی به صورت دوطرفه و جوش CO2 ب می باشد.
  • سایز میلگرد مصرفی در همه مدل ها شماره 10 استاندارد می باشد.
  • کمترین عرض نرده های شاخ گوزنی 50 سانتی‌متر می باشد.
  • هزینه حمل و بارگیری و نصب به عهده مشتری می باشد.
حفاظ شاخ گوزنی طلایی
حفاظ شاخ گوزنی طلایی

لینک کوتاه مطلب حفاظ : https://b2n.ir/p26713

  • آدرس کارخانه تولید شاخ گوزنی : تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی نصیر آباد، انتهای سرو 18، پلاک 24، صنایع فلزی کاوه شماره فکس: 28422153-021 داخلی 5
  • آدرس سایت:kaveh-company.com
  • آدرس ایمیل: info@kaveh-company.com

عوامل موثر در قیمت نرده شاخ گوزنی

همانطور که می‌دانید نرده شاخ گوزنی سازه‌ای از میلگرد است. با جوشکاری، رنگ کاری و طی پروسه‌ای طولانی و پیچیده به شکل انواع حفاظ‌ها در می‌آید. 
به همین دلیل عوامل مختلفی در تعیین قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی نقش دارند. درمیان فاکتور‌های مذکور مهم‌ترین فاکتور میلگرد است.

میلگرد نیز بر اساس عوامل گوناگونی تعیین قیمت می‌شود، عواملی نظیر میزان تراکم، نوع جنس، میزان کیفیت، فرایند تولید و امثالهم. طبیعتاً هر چه عوامل مذکور خوب و استاندارد باشند، منجر به افزایش قیمت نیز می‌شوند( شاخ گوزن قیمت 10 بهمن 1402)
هزینه نصب نرده شاخ گوزنی هم متغییر است، برای مثال از آن جا که نصب حفاظ در بالای دیوار‌ها و سازه‌های بلند کار سختی است، هزینه بالا تری دارد. همین مورد در خصوص درب آکاردئونی نیز صدق خواهد کرد.

ویدئو توضیحات حفاظ شاخ گوزنی

شهر و منطقه نصب حفاظ نیز پارامتر دیگری است که می‌تواند در قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی موثر باشد. نصب حفاظ در مناطق دورتر به دلیل مسافت، هزینه انتقال و نصب، در قیمت تمام شده تاثیر دارد.
ناگفته نماند میزان تراکم، متراژ و عرض نرده شاخ گوزنی از عوامل موثر دیگری در این زمینه هستند.

قیمت شاخ گوزنی به چه عوامل دیگری بستگی دارد؟

قیمت شاخ گوزنی علاوه بر متراژ و تراکم و عرض نرده به عوامل دیگری نظیر رنگ‌کاری و نوع جوش نیز تاثیر دارد. برای مثال قیمت شاخ گوزنی که جوش الکترود و رنگ استخری بی کیفیت دارد با قیمت شاخ گوزن با کیفیت کاوه کمپانی که جوش CO2 و رنگ کوره ای دارد متفاوت است اما این تفاوت قیمت به سود مشتری است نه به ضرر او.

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی 10 بهمن ماه 1402 با ما در ارتباط باشید.

گالری تصاویر نمونه کار‌های حفاظ شاخ گوزنی کاوه کمپانی

هزینه نصب و زمان تحویل نرده شاخ گوزنی

هزینه نصب و زمان تحویل نرده شاخ گوزنی با توجه به حجم پروژه متفاوت می‌باشد. به طور مثال هزینه نصب برای پروژه‌های عادی برابر با 20 هزار تومان برای هر متر در نظر گرفته شده است. حال اگر محل نصب از شرایط مناسبی برخوردار نباشد و نصب با دشواری همراه باشد، به این مبلغ افزوده خواهد شد. همچنین در صورتی که متراژ افزایش یابد، از مبلغ کاسته خواهد شد. در رابطه با زمان تحویل نیز بایستی اشاره کرد که سفارش‌ها معوملا در بازه زمانی 3 تا 7 روز کاری آماده خواهند شد.

حفاظ شاخ گوزنی دیجی کالا
حفاظ شاخ گوزنی مشکی ورودی

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار تراکم 28 تاریخ 10 بهمن ماه 1402

قیمت شاخ گوزنی دیوار تراکم 28 تاریخ 10 بهمن ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر383
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر408
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر434
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر460
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر487
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر513
برای اطلاع از حفاظ شاخ گوزنی تراکم 28 ردیف قیمت 10 بهمن ماه 1402 به جدول بالا مراجعه کنید.

مشخصات نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی آهنی یکی از محصولات حفاظتی محسوب می‌شود که از آن می‌توان برای تمام ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت بهره‌مند شد.

نرده شاخ گوزنی دارای ارتفاع‌های 70 تا 120 سانت و تراکم 20، 24، 28 و 32 سانت می‌باشد. بر روی درب‌ها این اندازه‌ها نسبت به ارتفاع درب فلزی متغیر خواهد بود.

در میان سایر اندازه‌های این محصول حفاظتی، شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانتی‌متر و تراکم 32 از ضریب امنیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

این مدل از حفاظ به واسطه ضریب امنیت بالایی که داراست، گزینه مناسبی برای باغ‌ها به شمار می‌آید. تنوع در حفاظ روی دیوار سبب شده مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز خود جهت خرید اقدام نمایند.

نرده محافظ شاخ گوزن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به همین جهت می‌توان آن را برای تمام ساختمان‌ها مورد استفاده قرار داد.( شاخ گوزن قیمت 10 بهمن 1402)

به واسطه طراحی این محصول، می‌توان با نصب و اجرای این حفاظ موجب زیبا تر شدن نمای ساختمان‌های مختلف گردید.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخه گوزنی را می‌توان به صورت مستقیم و با قیمت روز خریداری کرد و با استفاده از این محصول سبب برقراری امنیت به نحو مطلوبی گردید.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی دارای رنگ‌های بسیار متنوعی می‌باشد که همین امر موجب شده تا این محصول متناسب نیاز تمام افراد با سلیقه‌های مختلف باشد.

نرده دیوار شاخ گوزنی را می‌توان با توجه به نمای ساختمان خریداری کرد و موجب چند برابر شدن جذابیت نمای ساختمان شد. زیباسازی نمای ساختمان‌های مختلف از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقداماتی به شمار می‌آید که بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشت.

نرده شاخ گوزنی؛ مدل خاصی از محافظ روی دیوار

نرده شاخ گوزن از مدل نرده‌های روی دیواری محسوب ‌می‌شود که از زیبایی و ظاهری بسیار خاص و منحصر به فرد برخوردار می‌باشد.

نرده شاخ گوزن در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که در نتیجه این امکان فراهم شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به نمای ساختمان این محصول را تهیه نمایند. این نوع حفاظ دیوار، از جمله حفاظ‌های مدرنی محسوب می‌شود که علاوه بر ضریب امنیتی بالا، از زیبایی بسیاری نیز برخوردار است.

نرده شاخ گوزنی اولین مدل از حفاظ‌های دیوار مدرن محسوب می‌شود که به سبب ظاهر متفاوت آن، افراد بی‌شماری را شیفته خود کرده است و از محافظ‌هایی است که تنوع بسیار بالایی در رنگ دارد و همین امر سبب شده تا بتوان هماهنگی با نمای ساختمان آن را انجام و موجب زیباتر شدن نمای ساختمان‌ها شد.

نرده شاخ گوزنی دارای طراحی بسیار منحصر به فردی می‌باشد و همین امر موجب شده تا در مدت کوناهی بسیار پر طرفدار شود. طراحی این نرده‌ها می‌تواند بر زیبایی نرده بالکن و همجنین حفاظ پنجره نیز تاثیر بگذارد.(قیمت هر کیلو حفاظ شاخ گوزنی 10 بهمن 1402)

تنوع رنگی محافظ شاخ گوزنی

محافظ شاخ گوزن از مدل محافظ‌های دیواری است که از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار است و همین امر موجب شده تا بتوان مطابق با نمای ساختمان اقدام به خرید این محصول کاربردی نمود.

محافظ شاخ گوزنی با استفاده از باکیفیت‌ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر موجب شده تا این محصول بسیار محبوب شود.

کاربرد محافظ شاخ گوزنی چیست ؟

محافظ شاخ گوزنی یکی از مدل حفاظ‌هایی است که به واسطه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی که داراست، برای تمام ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف می‌توان از آن بهره‌مند شد.

از جمله مهم‌ترین موارد استفاده از مدل حفاظ می‌توان به استفاده در ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و حتی مدارس اشاره نمود.

کاربرد این مدل همراه قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به صرفه نرده شاخ گوزنی، موجب شده تا فروش آن با رشد زیادی همراه شود.

لینک مطلب : https://bit.ly/3FMk29k

لیست قیمت تراکم 32 حفاظ شاخ گوزنی 10 بهمن ماه 1402

قیمت خرید اینترنتی محافظ شاخ گوزنی تراکم 32 تاریخ 10 بهمن ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر440
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر471
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر502
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر533
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر565
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر596
برای اطلاع از حفاظ شاخ گوزنی تراکم 32 ردیف قیمت 10 بهمن ماه 1402 به جدول بالا مراجعه کنید.

امنیت حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی از محصولات حفاظتی محسوب می‌شود که بهره‌گیری از آن می‌توان موجب تضمین امنیت گردد زیرا که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است.
داشتن این ویژگی به سبب آن است که نرده شاخ گوزنی با تراکم و ارتفاع بالایی تولید شده است. به واسطه برخورداری از این ویژگی می‌توان با بهره‌گیری از این محافظ دیواری از ورود سارقین به داخل ساختمان‌های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاریخ: 1402/01/19

مزایای نصب نرده شاخه گوزنی

نصب نرده شاخه گوزنی بعنوان حفاظ بالای دیوار مزایای زیادی برای صاحبان املاک و حتی مستاجران خواهد داشت. نرده دیوار شاخ گوزنی با استفاده از بهترین نوع از فلز تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی‌شماری قرار گیرد.

حفاظ شاخه گوزنی به نسبت سایر مدل حفاظ‌های موجود از استحکام بسیار بالاتری در برابر ضربه نیز برخوردار می‌باشد. می‌توان اشاره نمود که این حفاظ روی دیوار آهنی با بهره‌گیری از رنگ‌های ضد زنگ نیز رنگ آمیزی شده است.

اصلی ترین دلیل استفاده از نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخه گوزنی یکی از مدل‌های حفاظ‌های ساختمانی است که از آن بسیار بهره گرفته می‌شود.

این مدل از حفاظ دیواری به واسطه طراحی و ساختاری که داراست، برای تمام ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت قابل استفاده می‌باشد. نکته قابل توجه آن است که نرده شاخ گوزنی را می‌توان بدون نیاز به ایجاد خرابی و حتی پس از اسکان در ساختمان نیز نصب و اجرا کرد و از مزیت‌های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره‌مند شد.

این محصول حفاظتی به واسطه برخورداری از تراکم و ارتفاع بالایی که از آن برخوردار می‌باشد، در کنار قیمت مناسب آن، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می‌باشد. استفاده از حصار شاخ گوزنی برای ساختمان‌های مختلف این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان به فضایی امن دسترسی یافت.

استحکام نرده روی دیوار شاخ گوزنی

نرده روی دیوار شاخ گوزنی به سبب آنکه با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و همچنین مطابق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا تولید شده است، دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد.

استحکام بالا و کیفیت منحصر به فرد در کنار قیمت مناسب آن این محصول سبب می‌گردد تا با بتوان از آن در شرایط جوی مختلف بهره مند شد و موجب تضمین امنیت گردید.

با نصب و اجرای این مدل از حفاظ می‌توان از ورود سارقان به داخل ساختمان‌های مختلف جلوگیری به عمل آورد و از این طریق موجب دستیابی به مکانی امن شد.

با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی و سایر مدل محافظ‌های شبیه به آن از جمله نرده بوته‌ای و نرده آبشاری می‌توان موجب منحصر به فرد شدن نمای ساختمان‌های مختلف گردید.

این مدل از حفاظ دیوار یکی از حفاظ‌های است که در شرایط آب و هوایی مختلف نیز قابل استفاده می‌باشد. این مدل از حفاظ توسط تولیدکنندگانی همچون صنایع فلزی کاوه با تنوع گسترده و قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. (شاخ گوزن قیمت 10 بهمن 1402)

حفاظ شاخ گوزنی تراکم 56 با میلگرد 10 میلی‌متری

در تصویر زیر نمونه ای از حفاط ساخ گوزنی تراکم 56 که یکی از مقاوم ترین و بهترین نرده های روی دیوار است را مشاهده میکنید که در نمایشگاه صنایع فلزی کاوه کمپانی جهت مشاهده مشتریان عزیز قرار داده شده است و دقیقا در همین کیفیت در اختیار مشتریان برای نصب قرار خواهد گرفت.

حفاظ شاخ گوزنی تراکم 56
حفاظ شاخ گوزنی تراکم 56

https://cutt.ly/JTKZtZK

تاثیر مواد اولیه در کیفیت محافظ شاخ گوزنی

استفاده از فلز مرغوب موجب شده تا محافظ شاخ گوزنی را بتوان در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد.

همچنین می‌توان اشاره نمود که این مدل از حفاظ دیواری با بهره‌گیری از رنگ‌های ضد زنگ، رنگ آمیزی شده است و همین امر سبب شده تا بتوان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد.

محافظ شاخ گوزن به گونه‌ای است که می‌توان آن را در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد.

تولید کنندگان محصولات حفاظتی به منظور تولید نرده روی دیوار شاخ گوزنی از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه بهره گرفته اند.

استفاده از بهترین نوع فلز به منظور تولید این محصول سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد.

تاثیر میزان تراکم در امنیت نرده گوزنی

نرده گوزنی دارای تراکم بسیار بالایی است که در نتیجه سبب می‌گردد تا عبور از آن غیر ممکن باشد. نرده راه پله نیز از این نوع تراکم‌ها باید بهره مند شوند.

قاعدتا هرچه تراکم این حفاظ بیشتر باشد، فاصله بین میلگرد ها کمتر بوده در نتیجه عبور از آنرا حتی برای حیوانات اهلی از جمله گربه هم غیر ممکن می کند.با بالا بردن تراکم حفاظ شاخ گوزنی می توان امنیت را به ماکسیمم خود رساند و جلوی وارد سارقین را به کلی گرفت .(قیمت هر کیلو حفاظ شاخ گوزنی 10 بهمن 1402)

حفاظ شاخ گوزنی قیمت تهران
حفاظ شاخ گوزنی

لیست قیمت شاخ گوزن تراکم 36 تاریخ 10 بهمن ماه 1402

قیمت خرید اینترنتی شاخ گوزنی تراکم 36 تاریخ 10 بهمن ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر499
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر535
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر572
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر608
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر643
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر680
برای اطلاع از حفاظ شاخ گوزنی تراکم 36 ردیف قیمت 10 بهمن ماه 1402 به جدول بالا مراجعه کنید.

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با سایر مدل های نرده روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل‌های نرده روی دیوار است که با طراحی مدرن و منحصر به فردی تولید شده است و به همین جهت از زیبایی خاصی برخوردار است. این مدل از محافظ با الهام از شاخ‌های گوزن طراحی شده است و به همین جهت دارای ظاهری متفاوت خواهد بود.

حصار شاخ گوزنی اولین مدل از حصار‌های دیوار مدرن محسوب می‌شود. این سری از حفاظ‌های دیوار علاوه بر آن که از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند، دارای ظاهری شیک نیز می‌باشند. امروزه بسیاری از افراد به زیبا و خاص شدن نمای ساختمان‌ها بسیار اهمیت می‌دهند و همین امر موجب شده تا این محصول مورد توجه افراد متعددی قرار گیرد.

با استفاده از این محافظ و سایر مدل حفاظ‌های شبیه به آن از جمله نرده بوته‌ای و نرده آبشاری می‌توان موجب منحصر به فرد شدن نمای ساختمان‌های مختلف گردید.

یکی دیگر از تفاوت‌های این حصار با دیگر مدل نرده‌های دیوار آن است که این محصول از تنوع بالایی در سایز برخوردار است و به همین جهت می‌توان مطابق با شرایط قرار گیری ساختمان به منظور خرید آن اقدام کرد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی مشکی

بررسی نحوه رنگ آمیزی و رنگ کاری نرده شاخ گوزنی

رنگ نرده شاخ گوزنی: نرده‌های شاخ گوزنی بعد از تمام فرایند ساخت خود باید آماده مرحله رنگ کاری شوند.

ساختار حفاظ‌های گوزنی به این صورت است که قطعات فلزی در ابعاد مختلف که دارای پیچ و خم هستند باید رنگ کاری شوند.

برای رنگ کردن نرده روی دیوار شاخ گوزنی به این شکل عمل می‌شود که بعد از آماده شدن باید به صورت کاملا دقیق رنگ کاری شود تا هیچ سطح خالی باقی نماند.

به این منظور در شرکت کاوه کمپانی از تفنگ‌های رنگ پاش مخصوص استفاده می‌شود تا سطحی یک دست در محصول ایجاد شود.

رنگ های مناسب برای حفاظ شاخ گوزنی

یکی از مسائلی که در انتخاب رنگ برای حفاظ شاخ گوزنی باید دقت داشت، رنگ‌های محیطی است.

هرچند معماری نمای خانه‌ها و ساختمان‌ها نیز در انتخاب رنگ بی تاثیر نیستند.

رنگ‌ها باید طوری باشند که در نهایت در محیط تلفیق شده و مانند یک عضو جدا نمایان نشوند.

به عنوان مثال اگر ساختمان به سبک مدرن بوده و نمایی ساده دارد باید از رنگ‌هایی استفاده شود که با نمای ساده و مینیمال ساختمان مطابقت داشته باشد.

به این منظور رنگ‌های خنثی بهترین گزینه خواهند بود. هرچند رنگ‌های سفید و مشکی باز هم جایگاه ویژه‌ای در این بخش خواهند داشت.

این حفاظ آهنی روی دیوار با بهره‌گیری از رنگ‌های ضد زنگ، رنگ آمیزی شده است و به همین جهت می‌توان در بازه زمانی طولانی از آن بهره‌مند شد. به سبب اینکه این نوع نرده با استفاده از میلگرد شماره 10 تولید می‌شود و به همین جهت در برابر ضربه نیز دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می‌باشد.

حفاظ شاخ گوزنی رنگ الکترواستاتیکی
حفاظ شاخ گوزنی رنگ الکترواستاتیکی

اجرا و نصب حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل‌های محافظ‌های ساختمانی است که نصب و اجرای آن برای ساختمان‌های متعددی امکان پذیر می‌باشد. صنایع فلزی کاوه کمپانی به منظور نصب و اجرای این محافظ از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه بهره گرفته است.

این افراد به واسطه مهارتی که دارند در بازه زمانی کوتاهی اقدام به نصب این مدل حفاظ می‌نمایند.

نرده شاخ گوزنی به گونه‌ای تولید شده که به‌ منظور اجرای آن نیازی به خراب کردن نمای ساختمان و دیوار‌ها نیست. این مدل از حفاظ قبل و بعد از اسکان در ساختمان نیز قابل اجرا هستند. سهولت در اجرای نرده شاخ گوزنی سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی‌شماری قرار گیرد. شما می توانید با مراجعه به جداول موجود در صفحه، از قیمت روز 10 بهمن ماه 1402 با خبر شوید.

بهترین ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟

حفاظ شاخ گوزنی با سایز‌های متفاوتی تولید شده است که هریک از تراکم و ارتفاع خاصی برخوردار می‌باشند. در میان سایر مدل از حفاظ‌های گوزنی تولید شده، نرده شاخ گوزنی با ارتفاع 120 سانتی‌متر و تراکم 12 ردیف دارای ضریب امنیت بسیار بالاتری خواهد بود. به واسطه تراکم و ارتفاع بالایی که این مدل از حفاظ دیواری از آن برخوردار است، با نصب و اجرای آن می‌توان موجب تضمین امنیت به بهترین حالت ممکن گردید و از به مکانی منحصر به فرد دسترسی یافت.

نرده حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی ورودی

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید حفاظ شاخ گوزنی

به منظور تولید حفاظ شاخ گوزنی به مواد اولیه متعددی نیاز خواهد بود. از جمله مهم‌ترین مواد اولیه میلگرد شماره 10 می‌باشد. استفاده از این نوع از میلگرد سبب شده تا شاخ گوزنی دارای استحکام و مقاومت بسیار بالاتری باشد. نرده شاخ گوزنی یکی از مدل محافظ‌هایی است که می‌توان آن را با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد.

می‌توان افزود که به منظور تولید نرده شاخ گوزنی از رنگ‌های متعددی نیز بهره گرفته شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رنگ‌های مشکی، مشکی، مسی، سفید، کرمی، مشکی طلایی، قهوه‌ای سوخته اشاره نمود. انتخاب رنگ این محصول متناسب نمای ساختمان و رنگ دیوارها خواهد بود.

بهترین راه حل برای خرید استاندارد ترین حفاظ چیست ؟

برای خرید استاندارد‌ترین حفاظ شاخ گوزنی لازم است به نکات و مشخصه‌های متعددی توجه کنید و از هیچ نکته‌ای غافل نشوید، به همین دلیل ممکن است خیلی‌ها با بی‌توجهی اقدام به خرید کرده و تجربه نا مطلوبی در این راستا کسب کنند.

پیرو این موضوع می‌خواهیم شما را با یک مرکز خرید مطمئن و درجه یک آشنا کنیم، مرکز خریدی که بهره‌مندی از آن بهترین راه حل برای خرید استاندارد‌ترین نرده شاخ گوزنی است. َ

با خرید از فروشگاه کاوه کمپانی دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید، چرا که حین خرید، متخصص‌ترین کارشناس‌ها در کنار خریداران بوده و ضمن راهنمایی آن‌ها برای انتخاب بهترین نمونه‌ها و با کیفیت ترین حفاظ‌ها، بهترین شرایط را جهت خرید فراهم می‌کنند.

قیمت‌های مقرون به صرفه و ارزان یکی از بارز‌ترین ویژگی‌های فروشگاه ما است، قیمت‌هایی که علی رقم بالا بودن کیفیت محصولات و ارائه بهترین خدمات پشتیبانی در مقایسه با مراکز دیگر به نسبت پایین هستند.(قیمت شاخ گوزنی حفاظ 10 بهمن ماه 1402)

پس اگر از متقاضیان خرید نرده شاخ گوزنی هستید بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و بی معطلی سفارش خود را از طریق درگاه‌های موجود ثبت کنید.

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی به کیفیت خدمات پشتیبانی توجه کنید

کلمه پشتیبانی و خدمات پس از فروش معمولا در مورد تجهیزات و کالا هایی استفاده می‌شود که جنبه مصرفی دارند مانند کالا‌های برقی و دیجینتالی یا ابزارالات مکانیکی و … اما در مورد محصولاتی مانند حفاظ شاخ گوزنی کمتر از این نوع خدمات نام برده می‌شود.
 با این وجود در مورد محافظ شاخ گوزنی برخی از مراکز خدمات مختلفی تحت عنوان خدمات پشتیبانی ارائه می‌کنند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • تعمیر شکستگی‌ها
  • نصب مجدد در صورت کنده شدن از محل نصب
  • تمدید رنگ
  • تغییر رنگ
  • جداسازی و جمع آوری حفاظ نصب شده
  • و …
  • لازم به گفتن است مرکز فروش ما نه تنها تمام خدمات بالا را ارائه می‌دهد بلکه در زمان خرید بهترین مشورت‌ها را به مشتریان داده و در انتخاب آن‌ها کمک شایانی می‌کند.
  • در قسمت‌های بعدی پیرامون مزایای خرید از این فروشگاه بیشتر صحبت کرده و اطلاعات مثمر ثمری آورده‌ایم.

لینک کوتاه شده مطلب : https://rb.gy/tiaupq

انواع مدل های نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی تنها در یک مدل طراحی و تولید شده است و آن را می‌توان با انواع تراکم، ارتفاع و رنگ‌های مختلفی سفارش داد. از دیگر مدل، حفاظ‌هایی که به نرده شاخ گوزنی بسیار شبیه هستند، می‌توان به حفاظ بوته‌ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم، حفاظ سرنیزه‌ای و حفاظ سرنیزه‌ای مدرن اشاره نمود. مدل‌های اشاره شده همچون نرده شاخ گوزن از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می‌باشند.(قیمت هر کیلو حفاظ شاخ گوزنی 10 بهمن 1402)

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی ارزان قیمت
حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

چرا دزدگیر شاخ گوزنی؟

دلیل انتخاب نام دزدگیر شاخ گوزنی برای این نوع نرده محافظ این است که بسیاری از سارقان با تصور بر اینکه میتوانند از بالا یا لابه لای این نرده عبور کنند، اقدام به بالا رفتن از دیوار میکنند اما وقتی به نرده ها میرسند اگر محافظ با کیفیت و برش گیوتینی ساخته شده باشد دزد را گرفتار کرده و دقیقا مثل یک دزدگیر مقاوم با قیمت مناسب شاخ گوزنی عمل میکند.

وقتی سارق میان نرده های گوزنی گیر میکند شما این فرصت را دارید تا پلیس را خبر کرده و خیالتان راحت باشد که تا زمان رسیدن پلیس، این دزد امکان فرار از بالای دیوار و نرده های شاخ گوزنی را نخواهد داشت.

دلیل محبوبیت حفاظ های شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با توجه به شکل زیبا و تنوع در طرح های آن ، در مدت زمان اندکی توانست در بین سازندگان و افرادی که خواستار حفظ ابتدائی ترین امنیت ساختمان بودند ، جایگاه ویژه ای برای خود باز کند و این نوع حفاظ دارای برتری های زیادی نسبت به بقیه حفاظ ها است.

نرده کشی دور ساختمان ها و ویلاها قبلا در محل ساختمان انجام میگرفت و این خود همواره برای سازندگان حفاظ دغدغه خاطر بود ، چرا که احتمال شکست سنگ در پوش و جوشکاری در محل وغیره را به همراه داشت اما حفاظ شاخ گوزنی این ایراد را ندارد و به صورت قطعه های دو متری تولید و رنگ آمیزی شده و جهت نصب به محل پروژه ارسال میشود. شما می توانید با مراجعه به جداول موجود در صفحه، از قیمت روز 10 بهمن ماه 1402 با خبر شوید.

یکی دیگر از مزاید این نوع حفاظ مقرون بصرفه تر و ایمن تر بودن آن نسبت به دیگر حفاظ ها از جمله حفاظ سر نیزه بوده ، به شکلی که عبور از حفاظ های سرنیزه ایی بسیار راحت بوده ولی عبور از حفاظ های شاخ گوزنی یه جورایی نشدنی و غیر ممکن است.(قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی 10 بهمن 1402)

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی در تهران
حفاظ شاخ گوزنی سفید رنگ

فروش حفاظ شاخ گوزنی در تهران

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی در تهران و شهر‌های حومه از جمعه ملارد، شهریار، پردیس، اندیشه، پرند و سایر شهر‌ها و شهرستان‌های اطراف بهترین گزینه سفارش اینترنتی از مراجع و شرکت‌های معتبر است. بطور مثال خرید حفاظ شاخ گوزنی در شهریار بسیار پر مخاطب بوده و افراد بیشتری به دنبال آن هستند. خصوصا به دلیل وجود باغ ویلا‌های گران قیمت و ارزشمند این منطقه درخواست‌ها افزایش پیدا کرده.

نصب نرده‌های شاخه گوزنی تهران به دلیل افزایش آمار سرقت از منازل در چند سال گذشته بسیار لازم و ضروری خواهد بود. احساس امنیت صاحبان املاک و کسب و کار‌ها این نگرانی را برایشان بوجود خواهد آورد که از بالاترین سطح وسایل امنیتی استفاده نمایند.

🎇 رنگ الکترواستاتیک  💯 رنگ استفاده شده در شاخ گوزنی
 🏠 خانه، ویلا، ساختمان‌های اداری 💎 قابل استفاده در
🌠 قیمت و کیفیت 🥇 تضمین 
🔱 24 ماهه 💸 خرید اقساطی 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران و شهر‌های حومه تفاوت چندانی با قیمت اصلی که در قسمت‌های مختلف این متن میتوانید مشاهده کنید ندارد. تنها مسائلی که ممکن است در اختلاف قیمت تهران و کرج با مازندران تاثیر داشته باشند، هزینه نصب و ارسال محصول است.(قیمت شاخ گوزنی حفاظ روز 10 بهمن 1402)

اگر شما حفاظ خود را از همان شهر خود سفارش دهید قطعا قیمت تمام شده که در نتیجه پایین آمدن هزینه حمل و نقل کاهش خواهد یافت. اما اگر سفارش شما از تهران آماده ارسال باشد مسلما باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. درخصوص هزینه نصب نیز شرایط آب و هوایی و شیبی که ممکن است دیوار‌های مازندران با توجه به بارندگی زیاد داشته باشند متفاوت است.

عرض نرده گوزنی چه مقدار است ؟

عرض نرده گوزنی معمولا بین 30 تا 70 سانتی‌متر متغیر خواهد بود. نکته‌ای که از اهمیت برخوردار خواهد بود، ان است که عرض حفاظ وابسته به ارتفاع حفاظ می‌باشد و با بالا رفتن ارتفاع، عرض حفاظ نیز بیشتر خواهد شد. یکی از مهم ترین مسائل آن است که امکان تغییر عرض و ارتفاع حفاظ با توجه به نیاز مصرف کننده خواهد بود.

خرید حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان باید به نکته‌هایی توجه کنید. شاید خیلی از افراد به این نکات توجه خاصی نداشته باشند اما برای این که بتوانید یک نرده مقاوم و با‌کیفیت را داشته باشید باید به تراکم محافظ و تعدا ردیف آن‌ها توجه کرده بعلاوه ارتفاع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. امام مهم‌تر از همه اینها نوع جوش و قطر میلگرد به کار رفته است.

در خصوص هر یک از موارد فوق در خصوص نرده شاخ گورنی در اصفهان به خوبی و کامل توضیح داده ایم که با مطالعه بخش‌های بالایی این مطلب میتوانید اطلاعات کامل و مهمی را دریافت نمایید. البته دیجی کالا نیز حفاظ شاخ گوزنی برای فروش دارد اما باید بدانید که این نرده ها برای خود دیجیکالا نبوده و تولید کنندگان متفرقه اقدام به فروش در این سایت میکنند.

قیمت شاخ گوزنی حفاظ در تبریز

شاخ گوزنی حفاظ در تبریز و شهر‌های اطراف آن هم از نظر خرید و نصب متقاضیان زیادی دارد و هم خیلی از افراد علاقه‌مند به حوزه صنایع فلزی به ساخت این نرده‌های محافظ بالای دیوار ورود کرده‌اند و در حال تولید هستند. اما برای برخی از افراد که تولید کننده صنایع فلزی هستند تولیدات این محافظ‌ها هزینه‌های بالایی را در بر خواهد داشت. چرا که نیاز به سرمایه اولیه زیادی برای خرید دستگاه‌های دقیق و تجهیزات لازم است.

به همین دلیل برای داشتن نرده‌ای با کیفیت بالا و ایمن خیلی از افراد سفارش از تهران و شرکت‌های تولید کننده مجهز را ترجیح میدهند.( قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی 10 بهمن 1402)


مطالب مرتبط

حفاظ دیوار در تهران

حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

حفاظ شاخ گوزنی در کرمانشاه

حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان

حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل

سوالات متداول

بهترین تراکم و ارتفاع شاخ گوزنی چیست ؟

مناسب ترین ارتفاع 90 و تراکم 12 می باشد که هم از لحاظ قیمت و هم امنیت مناسب ترین می باشد

رنگ حفاظ های آکاردئونی به په صورتی است؟

تمامی حفاظها دارای رنگ الکتروستاتیک کوره ای می باشند

هزینه بازدید چه مبلغی است؟

هزینه بازدید و اندازه گیری رایگان است

آیا امکان پرداخت بصورت قسطی هم وجود دارد؟

بله در کاوه کمپانی امکان پرداخت قسطی 3 ماهه و 6 ماهه بدون ضمامن وجود دارد

ارسال به شهرستان هم تمکان پذیر است؟

بله کاوه کمپانی به تمام نقاط کشور ارسال محصول دارد

24 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی | لیست قیمت 10 بهمن ماه 1402;

  1. خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی برای مجموعه ما که تو کار پارتیشن اداری هستیم خیلی سخت بود و نمیتونستیم به راحتی اعتماد کنیم
    با این مجموعه داخل گوگل آشنا شدیم اما دیدیم دفتر فروش معتبر و کارگاهشون هم مشخص هست و ما برای پرداخت و نهایی کردن قرار داد رفتیم دفتر خود مجموعه و فرایند سفارش و نصب حفاظ بالای دیوار هم بدون هیچ مشکلی خیلی ساده انجام شد.

  2. سلام
    برای حفاظ شاخ گوزنی شما محدودیت ارتفاع دارید؟ ینی بیشتر از ۱۲۰ سانت بشه

  3. با سلام
    خیر قربان هر ارتفاع و تراکمی که شما مد نظرتون باشه ما میتونیم طراحی و سفارشی سازی کنیم

  4. من از شرکت دیگه ای حدود 5 سال پیش حفاظ شاخ گوزنی تهیه کردم ولی الان رنگش رفته و خیلی زشت شده
    آیا شما کار خدماتی برای رنگ کردن حفاظ همانجام میدید؟
    اصا فایده داره رنگشون کنیم یا بهتره کلا عوض شه؟ چون زنگ هم زدن

  5. سلام قربان
    روزتون بخیر
    میتونیدبرای دریافت اطلاعات فنی و تخصصی با کارشناسان فنی ما با شماره 09107500093 تماس بگیرید

  6. خسته نباشید
    من می‌خوام برای حفاظ شاخ گوزنی، دزدگیر نصب کنم شما میتونید این کار رو برامون انجام بدید یا خیر؟؟؟

  7. با سلام
    این فرایندی که شما میفرمایید تخصصی هست. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 09107500093 تماس بگیرید

  8. سلام و خسته نباشید خدمت شما ادمین عزیز
    بین حفاظ های تولیدی شما کدوم حفاظ ایمنی بیشتری دارد؟
    عارضم خدمت شما که ویلایی دارم در روستای اردهال واقع در استان اصفهان که نیاز به حدودا ۱۴۸ متر حفاظ روی دیوار داره
    و برام قیمت اصلا اهمیتی نداره
    و دنبال حفاظی هستم که بیشتر امنیت و‌ جلوه ی خوبی به ویلای من بده
    برای این که من سفارشم رو ثبت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم
    و این متراژ حدودا چند روز زمان احتیاج داره که بیاد نصب شه
    و ایا برای نصب خودتون نیرو اعزام می کنین ؟
    ممنونم از شما و سایت خوب شما

  9. من حفاظ سر نیزه ای خریدم اما الان پشیمون شدم میخواستم ببینم میشه لا به لای نرده هاش حفاظ شاخ گوزنی کار کرد؟

  10. سلام
    روزتون بخیر
    در این خصوص باید با همکاران بخش فنی تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی رایگان در اختیارتون قرار داده بشه.
    لطفا یا شماره خودتون رو در کادر سمت راست قسمت چت آنلاین بگذارید یا با این شماره تماس بگیرید : 09107500093

  11. انصافا من تو عمرم لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در این حد آنلاین و دقیق و به روز شده ندیدم
    خدا قوت میگم بهتون دمتون گرم.

  12. عرض سلام و احترام
    خیلی ممنون از حسن توجه و انرژی مثبتی که به ما دادید.
    ما هم خیلی خوشحال هستیم که میتونیم اطلاعات دقیق و به روزی به کاربران ارائه کنیم.

  13. با سلام قیمت حفاظ های شاخ گوزنی به عواملی مثل ارتفاع و تراکم و نوع میگرد متفاوت میباشد هم میتوانید به سایت ما مراجعه کنید هم میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
    09107500093

  14. با سلام لطفا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
    09107500093

  15. سلام آیا امکان داره که قیمت شاخ گوزنی با تراکم کم رو بفرمایید؟

  16. با سلام
    قیمت شاخ گوزنی علاوه بر تراکم، به عوامل دیگری هم بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
    09107500093

  17. با سلام متراژ زیر 15 متر 25 تومان و بالای 15 متر، بالای 25 هزار تومان

  18. سلام ما از رنگ های کوره ای استفاده میکنیم که ماندگاری بالایی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------